CHCESZ WYKORZYSTAĆ MÓJ POMYSŁ? ZAPYTAJ PROSZĘ! NIE KOPIUJ!

sobota, 8 maja 2010

Irysy




12 komentarzy:

  1. Poproszę turkusową :) Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szal właśnie takiego szala szukam potrzebny mi jest on do takiej broszki http://www.decobazaar.com/produkt-marine-style3-202779.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Your creations are so amazing!
    val

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice creations. A wish you a beautiful sunday! Anne

    OdpowiedzUsuń
  5. a może bratki?
    Irysy czy bratki sa i tak śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamurowało mnie!!!!!!! Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i te kolory takie wiosenne,prawdziwe cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona Twoimi cudami, uklony dla Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I saw your necklace at Just Fashion and I love it! Your necklaces are very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi sie podobaja twoje prace sa przesliczne .
    pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń